Q

Safely arrived
Anyway, I'm not goin to update precisely about where I am starting frm now on
Cos I know you gonna read this
You have no right
Like I told you before, I wont let you know anything about it
  EVERY SINGLE thing until the last part of the 'scene'
You yourself know what I mean sayang :')
I swear, you'll not gonna find it
If you keep acting this way
I swear to Allah, 


"Saya haramkan setiap langkah awak, Saya bersumpah awak tak kan dapat tau langsung dkt mana.
Saya orang teraniaya dan doa saya insyaAllah dimakbulkan tuhan. Saya hanya perlu bersabar. Saya berdoa, tak pernah berhenti berdoa satu hari tuhan tunjukkan. InsyaAllah tuhan maha adil. Saya taknak awak kena sakit macam apa yang saya rasa sekarang, saya hanya nak awak sedar. Saya tak nak awak digunakan. Awak layan saya macam apa? Perempuan tu maki saya apa? Apa yg awak dah buat pada saya? Fitnah? Semua. Saya ingat semua benda yg buat saya sakit hati dari awal sampai akhir. Kecik mcm mana pun sampai besar, saya tak lupa langsung. Sampai kiamat pun saya takkan lupa sebab awak...... taknak ckp :')
Saya ingat janji awak sampai saya mati dan saya akan tuntut sampai saya mati. Saya tunggu tu :') Awak tau apa akan jadi so jgn deny semua tu. InsyaAllah awak akan sedar apa yang saya cakap semua ni betul."
hm



Mom please be here fast :') 
Im scared :'(
Date? Confirmed
Its a few days more
You'll be happy
I'll be gone, yeah you might say I'm lying
Up to you :)
Someday Allah will show you what I've been trying to tell you
Someday, just wait
Just don't regret cos' theres no more turning back
I'm here while I'm still here
You know I'll be here for you
I wont go anywhere
I'll wait
Until..........

No comments:

Post a Comment

ADS